Makale Politikası

Temel Makale Kuralları

Bu sayfa içerisinde, wiki içerisindeki makalelerin yazımında yazarın dışına çıkmaması gerektiği kurallar listelenmiştir. Her yazarın, makale yazımına başlamadan önce sayfayı okuması rica olunur.

  • RECON için yazılan bütün makaleler, wiki'den tamamen kaldırılmadığı sürece başka bir kurgusal yazarlık projesi için kullanılamaz veya aksi olarak farklı bir yazarlık projesine ait bir makale, o projenin wiki'sinden tamamen ayrılmadan RECON için yazılamaz.
  • Bir makale içerisinde, lore'un resmi olarak birleştirilmesi durumu haricinde farklı bir yazarlık projesine atıfta bulunulamaz veya farklı bir proje, RECON'a atıfta bulunamaz.
  • Bir kurgusal makalenin yazımında, dini inançlar ve mitlerden esinlenilebilir, fakat farklı kurgusal evrenlerden büyük ölçüde esinlenilemez veya farklı bir projenin kurgusal makalesi kopyalanıp yapıştırılamaz.
  • Farklı bir kurguya ait makale, film veya kitap içerisinde kullanılan popüler bir resim, bir RECON makalesi için kullanılamaz.
  • Kullanacağınız resimleri, kesinlikle Wikimedia Commons sitesinden almanız gerekmektedir ve resmin lisansına göre içeriğin sahibini makalede belirtmeniz gerekir. Telif olasılığı barındıran resimlerin kullanımı yasaktır.
  • Farklı bir kurgu için hazırlanan bir logo veya Wikidot teması, RECON makalesinde kesinlikle kullanılamaz.
  • Yazılan makalenin wikiden kaldırılması, adminlerin kararı ile gerçekleşmektedir ve yazarın isteği ile hiçbir makale kaldırılmaz.
  • Makaleler içerisine siyaset dahil edilebilmekte olsa da, görüşlerin aşağılanması wiki üzerindeki hiçbir makale kategorisi için mümkün değildir.
  • Makalenin yazımında, bir creepypasta karakterinden veya hikayesinden kesinlikle esinlenilemez.
  • Mizahi seriler haricindeki makaleler üzerinde, fazlaca mizahlar veya şakalar yapılamaz.
  • Dini veya ırksal ayrımcılık, yalnızca mizahi seriler üzerinde fazla abartılmama ve bu durumun ciddiyetinin olmadığının belirgin şekilde belirtilmesi haricinde yapılamaz.
  • Yazılan makale üzerinde yayınlanmasının ardından yazım hatalarının düzeltilmesi amacı ile değişiklik yapılabilmesi mümkündür, fakat makalenin temelini etkileyecek herhangi bir büyük değişiklik yapılması yazar dahilinde herkes için yasaktır.
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License